Social Media

Serwisy społecznościowe mogą generować nawet jedną trzecią ruchu na stronie.
Sama reklama w mediach społecznościowych daje sporo możliwości. Przede wszystkim można praktycznie tuż po opublikowaniu nowej strony generować do niej ruch, co jest bardzo pomocne właśnie na początku drogi. Można również w szybki sposób docierać do nowych odbiorców, definiując ściśle określoną grupę docelową. Mamy więc dużą pewność, do jakich użytkowników docieramy. Ponadto w większości przypadków samo reklamowanie nie jest stosunkowo zbyt złożone i nie wymaga w gruncie rzeczy zaawansowanych planów oraz strategii. Jest to więc “chwilowe” reklamowanie danej usługi/produktu, do czasu aż nie wyczerpiemy zainwestowanych środków.

Sponsorowana reklama w social media ma jedną wspólną zasadę – dotrzeć do jak najszerszego grona odbiorców. Wykupienie reklamy w jakiejkolwiek platformie społecznościowej ma na celu zwiększenie zasięgu danej treści czy obrazu, aby trafiać nie tylko do osób, które już znają markę, ale przede wszystkim do nowych użytkowników. Niewątpliwie jest to szybki sposób, oferujący możliwość wykreowania większego rozgłosu o samej marce, produktach czy treściach, które chce się promować.