Kampanie Adwords

Kampanie Adwords są stałym elementem strategii marketingowej większości firm. Jest to stabilna i efektywna metoda promocji o czym przekonało się już wielu reklamodawców. Pomimo tego wielu reklamodawców prowadzi kampanie, które nie przynoszą oczekiwanego zwrotu z inwestycji. Nieznajomość mechanizmów rządzących Adwordsami może być tego główną przyczyną, dlatego też, jako specjaliści, dokładamy wszelkich starań, by prowadzone przez nas kampanie były rentowne i odnosiły sukcesy.

Należy pamiętać, iż cele reklamy w Adwords są zależne od rodzaju firmy budżetu i innych czynników. Sklep internetowy z pewnością postawi na sprzedaż i wzrost liczby oraz wartości konwersji. Dla sieci sklepów sprzedających multikanałowo celem może być zarówno sprzedaż online jak i wzrost sprzedaży offline. Dla lokalnego usługodawcy najlepszym celem będzie zapewne kontakt telefoniczny lub wypełnienie formularza kontaktowego, natomiast dla dużej korporacji przykładowym celem może być generowanie zainteresowania nowym produktem, zwiększenie ilości odwiedzających stronę internetową czy zwiększenie ilości osób zapisanych na newsletter. Jedno jest pewne – czym lepiej i dokładniej określimy swój cel, tym łatwiej będzie można monitorować i optymalizować kampanię, a tym samym sprawdzać jej efekty.